Ingatlanüzemeltetési kontroller

Ingatlanüzemeltetési kontroller

Örömmel fogadjuk az új kollégát, ha az ingatlanhasznosítás backoffice területén szeretne tapasztalatokat szerezni, és ha felelősségtudattal rendelkező, munkáját szerető szakember.

Munkáját kiváló csapat, személyes sikerét a cég sikeressége támogatja.

Kiemelt feladatok:

  • Szerződések előkészítése, nyilvántartások naprakész vezetése
  • Üzemeltetési tervek és kimutatások készítése, ellenőrzése
  • Ingatlanportfolióhoz kapcsolódó riportok készítése
  • Megtérülés számítás
  • Folyamatos kapcsolattartás a bérlőkkel és partnerekkel (alvállalkozók, szakhatóságok, hatóságok)
  • Közműátírások levezénylése
  • Számlázás
  • Közműszámlák felosztása és tovább számlázása
  • Adminisztrációs feladatok

Elvárás:

  • Gazdasági felsőfokú végzettség
  • Kontrolleri és/vagy asszisztensi munkakörben szerzett 1-3- éves tapasztalat.
  • Excel magas szintű használata (a kiválasztási folyamat során teszteljük)
  • Megbízható munkavégzés
  • Szakmai igényesség, korrektség
  • Kommunikációs- és problémamegoldó készség

Amit kínálunk:

  • Az ingatlanhasznosítás területének megismerése, szakmai előrelépés
  • A mindennapi munkában közvetlenség, emberség, gyors vezetői döntések
  • Dinamikus fejlődésben levő, jó hírnevű cégünk csapat támogatása
  • Kellemes, inspiráló irodai környezet
  • Határozatlan idejű szerződés, hosszútávú együttműködés

Pályázatát kiemelt gondossággal, bizalmasan kezeljük. Fényképes pályázati anyagát a pozíció megjelölésével az alábbi űrlap kitöltésével juttathatja el hozzánk.